riders on the storm.

Vaknade vid 04 inatt av åskan. Usch jag tycker inte om åska. Inte när jag är själv. Men jag var inte helt själv. Zelda var bredvid mig och gosade ihop sig. Tur det. Men katt och människa är ändå inte samma sak.

Idag är det tänkt att jag ska börja packa. Men det är inte så lätt om man inte har några flyttkartonger. Vi har bara en massa bananlådor och de ska vi ha till annat. Så det kanske inte blir något packa idag iallafall...

Usch vilket trist väder det är idag alltså. Trist. Antingen kan det väl vara supersoligt och varmt, eller regn och åska. Inte det här mellantinget. Helt värdelöst. Det känns som om detta blir en lite smått värdelös dag, ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0