danmark - dag 5

Det var en fin onsdag med mycket sol. Vädret var helt underbart så vi kunde spendera en hel del tid på stranden. Och jag vågade mig långt ut i vattnet. Haha men med shorts på. Vågade inte doppa mig. Vattnet var inte så kallt egentligen. Jag är mest rädd för maneterna. Vi hittade massor på stranden häromdagen. Tror att det är fler på blåsiga dagar men igår var det inte så värst blåsit. Tur. Det är så det ska vara!
Det var en het vanlig semesterdag med andra ord. Pappa och Ann hade köket så till kvällen gjorde de iordning en trerätters till oss. Det var himla gott. :) Vitlöksbröd till förrätt. Ris och gryta till varmrätt, och så fruktsallad med glass till efterrätt. Och Oscar fick smaka glass för allra första gången! Det fångades självklart på film.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0