danmark - dag 4

Nu är det dag 5 men jag hann inte skriva om dag 4 igår. Det hände så mycket annat som var roligare än att sitta vid datorn.
Det belv riktigt fint väder igår. Och helt vindstilla. Det brukar det aldrig vara i Danmark. Aaaaldrig. Det blåser ju liksom jämt. Så igår var det väldigt skönt att sitta ute. Jag satt ute och läste hela dagen i stort sätt. :) men det verkar som om det resulterade i en rejäl bränna - på läppen. Idag är jag heeelt svullen. haha min läpp är störst i världen. Herregud. Det ser helt sjukt ut. Uh. Jag lider. Det är bara att hoppas att det lägger sig - fort.
Vid klockan 17 kom grannarna över. haha Stefan & Maria och co. är ju också här i danmark, några hus bort. Så de kom över och så grillade vi och drack drinkar. Och så gick vi en skitskum tipspromenad och mitt lag - jag, farmor och linn vann. Vi hade 10/12 rätt! :D haha det är kul att få vinna någongång liksom. Men vi vann bara äran. haha. Sen blev det sent och klockan blev mycket. Drack upp min martinidrink och sen gick jag och la mig. Hann titta lite på the Hills innan jag somnade. Inga äckliga kryp hos oss inatt iallafall. Puh.

Nu har vi också konstaterat att detta hus som vi bor i i år är exakt samma som vi bodde i 2004. Det känns helt skumt att vara tillbaka 6 år senare. Lite jobbigt på nåt sätt för det hände så mycket skit när jag kom hem den gången. Och det verkar som om skiten redan har börjat det här året med...













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0