14 juli.

Imorse vaknade jag tidigt. Usch, det var så himla varmt. Och sen kunde jag bara inte somna om. Gick upp strax efter halv 11. Hah det är tidigt för mig. Fixade iordning frukost och så tittade jag på Pip Larssons. Haha. Den serien är lite skum men så fick jag lust att titta. Tror den även går på tv på helgen nångång.

Hade fått en avisering via sms angående mina böcker. Men de skulle hämtas ut i Fröslunda så jag ringde pappa och så fick han skjutsa dit mig. Haha fick åka i fina bilen. :) Audin som kan bli en cab. Det fläktade skönt. Haha. Tog med mig datorn så jag kunde åka med pappa hem till dem. Så kunde jag äntligen skriva ut lite saker. Pappas skrivare är bäst. Haha hade en massa omslag som jag behövde skriva ut. Så nu är det fixat. :) Sen satt jag ute en stund hos dem tills Ann kom hem. Hon hade varit på sjukhuset och tagit bort gipset från foten. Det tyckte hon va skönt.

Sen traskade jag hem med min dator och mina böcker. Det va lite kämpigt. Haha men det gick. :) Har bara tagit det lugnt ikväll. Lagat mat och tittat på the Hills. Är på avsnitt 7 nu, på säsong 3. :) Det är lite svårt att slita sig från den serien alltså. Men ska nog försöka spara lite tills Danmark. :) Kan va bra att ha lite att titta på där.

Har fått reda på lite mer om Danmark-resan nu också. Och om huset. Det är tydligen ett likadant hus som vi bodde i sommaren 2004. Det var väl inte mitt favorit direkt. Det som vi bodde i 2008 var ju absolut bäst. Men men. Nu är det som det är. Haha. Har hittat bilder på huset. :) Jag tror iallafall att det är det. Haha det ser iallafall likadant ut. :) Åh vad kul det ska bli! Vi åker på lördag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0