slut.

Idag hände något fruktansvärt! Jag slutade skolan kl 12 och skulle då möta upp Mella utanför 21an. Sen skulle vi gå och luncha. Hon kom i tid och allt! Men iallafall, vi båda var superduper sugna på en sallad från Waynes. Vi hade ju väntat och längtat och väntat och längtat. Så det var ingen tvekan om att vi skulle gå dit. Men när vi väl kommer dit kommer jag på att de gjort om sin meny. Och då inser vi båda att de har tagit bort sina sallader! Sina vanliga goda sallader!
Nu finns det bara skumma. Och man får ingen pasta till heller. Nej, nu finns det bara med bulgur! ): ): Den enda vegetariska som jag kunde hitta var såklart en såndär övervegetarisk. Kronärtskockshjärta, oliver och en massa annat skumt. USCH! Och något mer som var nytt var att kidneybönor och kikärtor ingår i alla sallader! HERREGUD!? Försöker de vara nyttiga på nåt sätt? De har ju HUR mycket chokladbollar, kakor, tårtbitar och onyttigheter som helst! Jag blev riktigt arg. Mella med. Vi gick där ifrån!
Så nu finns det inget bra lunchställe i eskilstuna längre. ): JAG VILL HA TILLBAKA MIN GREKISKA SALLAD!!!
Vi fick gå till 21an och köpa våra sallader där. Men ärligt, den var blä. Uh. ): Efter det gick vi runt och tittade lite i affärer och sen slutade det med att jag shoppade lite reafynd. Hah, tröstshopping. Lägger upp bild imorgon. :) Är ledig onsdag, torsdag & fredag denna vecka. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0