måndag.

Idag är det en såndär typiskt måndag. Man är lite halvseg efter helgen men är redo för nya tag. Idag hade jag som sagt lektion i Västerås så jag fick lov att ta 08:15 bussen dit imorse. Inte kul. Så var det med det.
Lektionen var heller inte så värst kul. Helt okej. Kändes dock som om hon läraren kunde kommit till oss i Eskilstuna istället. Det hade kännts mer värt. Imorgon ska vi på studiebesök till faktorimuseet här i stan. Haha det blir nog suuuperkul. Kanske inte. Men men. Roligare än att bussa till Västerås iallafall. :)
Köpte med mig choklad på vägen hem och den ska jag mumsa på nu medans jag tittar på Big Brother. Hihi. Ligger fortfarande efter några avsnitt nämligen. Så jag ska titta igen lite. Imorgon börjar allvaret i skolan så idag får bli en lugn dag + kväll. Mamma och jag ska titta på Guldbagge-galan senare ikväll. Tror jag. Får se till att spara lite choklad tills då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0