back to school.

Ikväll är den sista kvällen. Sista kvällen innan allt smyger sig på och tillslut blir jättemycket. Så mycket att jag kommer få stressa varje dag. Ja, skolan börjar igen imorgon. På riktigt. Uuuuuh! Jag är lite nervös. Vill inte skiljas från mina basgrupps-kompisar. ): Jag hoppas verkligen att jag hamnar i samma grupp som nån jag redan känner. Orkar inte börja om på nytt. Snälla. Usch kommer inte må bra då alltså. haha.
Börjar 09:30 imorgon och då är det introduktion till kursen. Uppropet är från kl 11. Sen måste jag möta upp Linn för att ge henne lite kurslitteratur som hon ska låna ut vidare till en som också heter Sofia. Hah. Är redan läss på all kurslitteratur som jag köpt. Har inte ens börjar läsa men är redan so over it. blä.

         

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Uuh så känner jag också innan kursstarter, lugnet före stormen typ :( Jag tog mig friheten att länka din blogg på min så du vet :) Hoppas det är okej :D

2010-01-19 @ 13:06:32
URL: http://ouuih.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jo precis! Nu kommer det bli allt annat än lugnt. p: Åh det är helt okej! :D

2010-01-19 @ 14:47:57
URL: http://hejsofiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0