what is going on?

Igår sa Morgan att han blivit tillsagd att flytta pga sitt jobb. 15 mil härifrån. Flyttar du så dör jag. Jag vill självklart inte att han ska flytta ifrån allt och det känns bra att han heller inte vill det. Men man vet ju inte hur det blir med allt. Jag hoppas iallafall att han kan prata sig ur det. ♥
Nog sagt om det.

Idag hade jag biologilektion i Västerås. Det var supertråkigt. Heeeela dagen. Slutade klockan 15:15 ungefär och då gick jag mot stan och mötte upp Morgan på vägen. Så gick vi till Gina där jag köpte en himla praktisk sak! ;D Ska lägga upp bild senare. :) Sen åkte vi hem till honom ett tag och sen vidare till Ikea där min mamma var. Haha. Så jag åkte hem med henne sen. Morgan skulle va med några vänner och så. Vi ska ses imorgon igen. :)

Nu är det dags för mig och mamma att laga mat! Är superhungrig. Dessutom blir det enchilladas! :D MUMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0