söndag + måndag.

Igårkväll åkte jag och Morgan till Pappa & Ann på middag. Där var även Elin & Erik + Oscar och Ida samt hennes nya kille Petter. Det var himla trevligt! De bjöd på trerätters och stämningen var på topp! Efter det åkte Morgan hem till sig och jag gick ner till Willys för att möta upp mamma för vi skulle handla lite.

                                           Dessert. Vattenmelon, sorbet, jordgubbar & chokladbit.

Idag fic jag gå upp tidigt och ta bussen till Västerås. Nu har pedagogik-veckan börjat! Den verkar inte särskilt kul tyvärr. Vi ska ut på fältarbete på onsdag för att intervjua. Uuuh. Men men jag tror jag vet hur jag ska greja det. Haha. Med hemliga medel så.
Gick hemifrån klockan 07:50 imorse och kom hem klockan 16:30. Så jobbigt! Så fort jag kom hem så fick jag titta runt i lägenheten så att det inte börjat droppa på något mer ställe. Vi har ju som sagt vattenläckage i lägenheten. Väldigt irriterande alltså. Men det hade som tur var inte kommit på något nytt ställe. Tror det beror på att det var kallare ute idag, runt 4 minus iallafall.

Nu ska jag och mamma titta på Familjen Annorlunda och äta lasagne! mums.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0