perfekt.

Idag hade jag matematikpass 1 i skolan. Gick bara halvdag så bara det gjorde dagen mycket lyckad. Haha vi höll visserligen på med bråk på lektionen och jag fattade typ ingenting. XD Trots ett vg i matte B. Mycket mysko. Slutade som sagt klockan 12 och då sprang jag in på H&M och sen sprang jag hem. Haha var supertrött och hungrig. Kokade gröt och åt den till Våra Bästa År som jag såg på youtube. Lyckat.

Sen hörde Mella av sig och så bestämde vi träff på stan. :) Var nere till typ 14:10 och då mötte jag först mamma på Myrorna. Vi tittade runt lite och jag hittade 2 filmer för 5 kronor styck. Värt. Sen kom Mella dit för att möta upp mig och sen uträttade vi lite ärenden som hon hade, bland annat på biblioteket. Haha så vuxet. Efter det gick vi till Smak och fikade med fransk chokladtårta. Haha de är så sjukt goda! Det är typ choklad och vaniljkräm kaka. Haha. Mumsigt värre. Vi fikade längelänge som vanligt och hade det mysigt. <|:)

Väl hemma sen så följde jag med mamma till Ica och så handlade vi inför middagen. Det blev hemgjord pizza. Mums mums igen. Och kvällen avslutades i vardagsrummet framför tvn. Vi såg säsong 2 av I En Annan Del Av Köping. :) Men bara de tre första avsnitten. Haha det är synd att de är så korta!

Nu ska jag titta lite Våra Bästa år tills jag somnar. Låter perfa.


Chill personifierat. Eller kattifierat. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0