kemibiologidag.

Haha kände för att skriva ihop rubriken. Så det så. Tog bussen klockan 08:15 imorse till Västerås och så hade vi kemi på förmiddagen och sen biologi på eftermiddagen. Sen hämtade Morgan mig strax efter klocksn 16 och så åkte vi hem till honom en sväng. :* Det var så mysigt. Sen tog jag tåget hem och nu är jag hemma!
Haha nu kan jag äntligen slappna av. XD Är helt slut faktiskt. Så ikväll ska jag sega framför tvn och imorgon förmiddag ska jag till tandläkaren. iiih. Vill inte. Men men jag ska pallra mig dit iallafall. Har säkert tusen hål. Haha. XD Har aldrig haft ett hål i mitt liv. Så det är väl på tiden nu antar jag.
Nu är det middagsdags och så ska vi titta på Familjen Annorlunda. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0