i hate.

Jag hatar snön och vintern. Kommer defintitivt flytta ifrån Sverige och den här skiten en vacker dag. Om nu det blir några fler såna.
Detta hemska snöoväder har gjort så att Morgan inte vill åka hit till mig. Vi får inte träffas. :( Och vi som skulle fira hans födelsedag imorgon. Känner att allt är förstört. Jävla skithelg hittills rent ut sagt. Sitter helt själv och gör ingenting. Helt värdelöst.

Är det bättre väder imorgon kaaaanske jag kan ta mig till Västerås och då får vi fira honom lite. Men det ser mörkt ut. Det är fortfarande typ snöstorm här och han sa att det är ännu värre i Västerås. KUL. Jävla skit. Allt.
TUR att Morgan har tagit ledigt på måndag och att jag också är ledig då. Stor chans att vi får fira då. Vi två alltså. Och det är ju trots allt då han faktiskt fyller år. MEN ÄNDÅ. Alltid ska allt bli heeeelt fel och dumt. Jävla skit snö.

Opepp och allt känns ovärt. Inget positivt kan komma ur detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0