gynning.

Är det bara jag som tycker att det är skitkul att Carolina Gynning är tillbaka i rutan igen? :D Haha till min förvåning så slår jag ibland över till tv4s Förkväll på vardagarna, eftersom det ändå inte visas någonting bättre. Men jag har verkligen ogillat de stunder som Elisabeth Höglund varit med i rutan. Hon är så pinsam! Speciellt när Elin Kling kommer och de ska prata mode. För det kan hon verkligen ingenting om. Hon är ingen förebild för mig på något sätt och jag känner inte till någon som ser upp till henne. Så det är verkligen sköööönt att hon är borta från Förkväll nu! XD haha såå skönt.

Och hur kul är det nu inte att underbara Gynning tagit över efter henne?! :D Haha. Älskar den kvinnan. Hennes show I huvudet på Gynning var ju verkligen HUR kul som helst! Åh. Synd att hon bara stannar på Förkväll den här veckan. Hoppas att hennes tid blir förlängd. tih. DÅ ska jag fan sitta klistrad varje dag. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0