birthday boy.

Igår och idag har Morgans födelsedag firats! :) Men mest igår. Då hade han kalas och en massa folk kom. Idag har vi tagit det mer lugnt men hann fick paket idag också. ^^ Mysigt avslut på helgen blev det iallafall och idag var både han och jag lediga. Det var skönt. Mer bilder finns på Bilddagboken. :)

                  
                                                                           Suddisar.

Imorgon har jag matematikdidaktik och jag skulle ha läst klart kursboken. Men jag har verkligen inte haft lust. Eller tid. Slutar klockan 12 imorgon dock. Tur det, för jag måste skriva en matematikreflektion på en a4. Har inte ens börjat än. Suck. Ska ta tag i det imorgon. :)

Ska försöka somna tidigt ikväll så jag kommer upp kl 8. Känner på mig att det kommer att bli kämpigt. Haha usch ja. Men det är bara att kämpa på. Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0