alla hjärtans dag.

Från och med det att Morgan kom hem till mig på lördagskvällen har det varit så mysigt och underbart. Så borde alla dagar vara. Synd bara att skolan inte ger samma kick. Haha. I lördags köpte vi pizza och den var ovanligt god. Var inte sugen innan men efter första tuggan så var jag fast. haha. Sen myste vi till This Is It filmen med godis och annat gott. Fick dessutom tio röda rosor av Morgan när han kom! ♥ Myskväll!

Sen blev det söndag och mysmorgon. Vi låg kvar i sängen länge och sen gav vi varandra alla hjärtans dag presenter. :D Helt perfekt alla hjärtans dag helt enkelt. Vi hann med att gå en sväng på stan också. Inte helt fel. Hittade en jättesöt klänning som Morgan köpte åt mig! Bättre karl finns inte. :*
Det betyder vekligen mycket för mig att han kan hjälpa mig nu i dessa tider då jag veeerkligen inte har mycket pengar. Är i stort sätt helt pank. Får bidrag igen den 25e men det är ju ett tag kvar.
Tidigare idag på dagen så åt vi varsin semla. Mums! Grädden var blandad med mandelmassan och det var faktiskt väldigt gott!

Ser fram emot nästa helg som förhoppningsvis fylls med ännu mera gos, mys och dessutom ett födelsedagsfirande! Morgan fyller ju nämligen 23 år den 22a och det ska firas på söndagen. :)


Mitt hjärta och gos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0