bad update...

Jag har uppdaterat mycket dåligt sen i slutet av november. Vad beror det på, då? Jo, jag har faktiskt varit sjuk sen dess. Blev sjuk 25 november. Och sen har det gått upp och ner liite hela tiden. Tog reda på hur mycket sjuk jag faktiskt varit...



Ja, mycket sjuk visade det sig. Rödmarkerade alla sjuka dagar. Och de som är extra rödfeta är de då jag bara legat i sängen och knappt kunnat gå upp. Hah.

Nu vill jag bli helt friiiisk!
Ska det vara såhär hela december?

Visst, det är ingen livsallvarlig sjukdom vi snackar om. Men det är en riktigt rejäl förkylning med allt vad det innebär. Feber, snor, värk, slemhosta, ögoninflammation, öroninflammation + konstant lock för örat, rethosta. Listan kan göras lång!








Imorgon är det den 18e. Då ska jag fira jul med min pappa-familj som jag brukar säga. Dit måste jag hur sjuk jag än är. Vill träffa alla!

Har massor att fixa med idag. Allt från julklappsinköp till julmat som skall tas med. Massor. Ska återgå till det nu.

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- oj, lycka till med allt du!

2010-12-17 @ 13:20:00
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0