wedding.

Sitter och tittar på Pappa & Anns bröllopsfilm från sommaren 2000. Haha jag var en av brudtärnorna såklart. Det var jag, johanna, elin & ida. Vi hade alla matchande klänningar. så fina. :) Då var jag bara 9 år. Skulle fylla 10 på vintern. haha och johanna är sååå liten. Gud, det är kul att titta på alltså.
Håller ju på att redigera den i datorn och tanken är att bränna ut den på dvd och ge till dem. för VHSbandet börjar bli så dåligt. Så jag håller på att korta ner det hela till ca 1 timme. Trodde aldrig att det skulle gå, men hittills har det gått bra. Tror jag har gjort 40 minuter än så länge, av 2 timmar. haha och nu är det bara presentöppning, fika med bröllopstårta och bröllopsvalsen kvar. Så det ser lovande ut.

Thank you God for Movie Maker! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0