smak.

Dagen började bra - det var ju soool! Åh så skönt. Det var liksom skönt att vakna till det. Vod 12-tiden ringde Elin så vi bestämde träff idag på stan 14:30. Vi traskade runt och gjorde lite ärenden och sen satte vi oss på Smak och så hjälpte jag henne att leta jobb infor hennes norge-resa. haha lille. Tur att jag kan lite norska. Jag vet inte hur det har gått till, men så är det. haha. Vi hittade en hel del jobb som hon skulle söka. :) Tänk att det kan vara så stor skillnad där och här. Galet.
Sist gick vi till nya lägenheten. Var ju tvungen att visa henne! hah hon tyckte det va fint. :) Men lite läskigt med spökhus. haha det visar väl sig. Sen skiljdes vi åt och då gick jag på stan en stund. Tittade runt lite efter fotoram. Har en idé till en present till Oscar. :) Han fyller 1 år på måndag så det kan hända att han ska firas på söndag. vi får se. hoppas. :) det vore kul. älskar kalas!

Måste bara påpeka igen - det var sooool idag! Underbart väder.

    
      
     

Kommentarer
Postat av: Anonym

dedär såg riktigt gottt ut =) och fin outfit

2010-08-08 @ 23:02:55
URL: http://gloriousloveely.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det var det! haha. tack. :)

2010-08-08 @ 23:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0