morganmys.

Ååh. Lille är här. ♥ Morgan och jag ikväll och imorgon. imorgonmys. sen ska han hem och tvätta. haha. gud vad jag behövde honom. hihi.
Idag har jag målat hela rummet i nya lägenheten heeeelt själv. haha. Det är rätt stort rum. ca 14m2. Och så äre ju över 3 meter högt tak. haha så det blev en jäkla massa målande. Men I did it! :D Imorgon går jag tillbaka och gör klart sista strykningen. Sen äre klart! Så stolt över mig själv. Har renoverat hela rummet själv, skulle man kunna säga. Haha. :)

Men nu blir det mer mys. Myskväll. Myspojkvän.

                   

Men det är en några veckor gammal bild. Nu har han inget hår längre! haha.


Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

2010-08-11 @ 19:21:35
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0