mad.

I'm sooo mad right now, för att låta lite Heidi Montag-ig. Jag är riktigt ledsen, arg och frustrerad.
Av någon konstig anledning så tyckte Morgan att det var en bra idé att låta hans lillebror köra hans bil medan Morgan själv är på semester med en vän i en vecka. Och såklart att bilen går sönder då. Jag vet inte riktigt vad det var som var fel, men kopplingen var väl typ... obefintlig. typ. PERFEKT. PEEEEERFEKT.
Och Morgan är i fucking tyskland och ska stanna där tills på måndagkväll så innan dess kommer inget ske med bilen. Nej, för varför skulle lillebror försöka göra situationen bra igen? det låter för bra för att vara sant vilket jag misstänker att det är. nej, det där får väl morgan lösa när han är hemma igen. och det kommer ta minst en och en halv vecka att få det fixat, hade hans pappa sagt. Lagom när morgan ska börja jobba i kopparberg igen! Visst, bilar går sönder. shit happens! men det hade förmodligen inte hänt om morgan inte lånat ut den eftersom kopplingen var fine innan. 

Nu blir hela vår tid tillsammans förstörd. Min och morgans. Vi kommer inte ens kunna ses. Inget. Jag är så jävla trött på världen och folk just nu så jag vill bara försvinna. Jävla skitsommar.
Det här var droppen som fick bägaren att rinna över.



Kommentarer
Postat av: Mathias Strand(Morgans lillebror)

Vet du ens vad som har hänt? Kopplingen hade gått sönder även om Morgan hade kört bilen, för man kör inte sönder en koppling bara sådär, Den SLITS ut.

Ta reda på fakta innan du snackar skit, för jag tror inte Morgan blir glad över vad du har skrivit i bloggen.



Det är klart att bilen funkar tills den går sönder, även du, som är så dum borde förstå det. Jag hoppas att ingen som läser den här bloggen tar den på allvar för då är dom fan mer körda i huvudet än vad du är.



Jag hoppas också att Morgan får lite tid att vara med sina kompisar nu när inte ni kan ses också, som han aldrig får annars.



Skaffa ett liv och börja inse att världen inte kretsar runt dig ungjävel!

2010-08-08 @ 15:06:07
Postat av: Sofia (Morgans flickvän)

När jag skrev detta blogginlägg utgick jag heeelt från vad Morgan sagt till mig i telefon precis innan. Det är inte direkt så att jag i inlägget stoltserar med mina bilkunskaper och jag tänker heller inte börja med det nu, men jag vet att man visst kan köra sönder kopplingen. Men den kan också slitas ut. Vad som faktiskt hände vet ju bara den som körde - du. Vi lämnar det så!



Min mening med inlägget var absolut inte att outa dig på något sätt (vilket du nu själv gjort med fri vilja) och det var heller inte att såra dig. Såklart inte! Som jag skrev; "shit happens." Meningen var att få ut lite frustration över händelsen i MIN blogg. Det är så jag reagerar. Såklart att jag blev och är ledsen över att Morgans bil är sönder! Det är han med.



Det här med att du kallar mig för "dum i huvudet", "körd i huvudet" och "ungjävel"...? Vi känner inte varann och jag förstår inte varför du drar sådana slutsatser om mig. Jag kallar då ingen som jag inte känner för dum i huvudet, och ungjävel kallar man väl någon som är yngre? (Eller så kanske man inte ska säga så överhuvudtaget.)



Haha, jag tycker att det är synd att du inte uppskattade ironin i mitt inlägg - hence Heidi Montag citatet och bil-bilden etc. Detta är verkligen inget hatinlägg mot dig och du borde verkligen inte ta åt dig! Läs om och läs rätt.



Nu släpper jag detta! :)

2010-08-08 @ 19:34:59
Postat av: Anon

tror du han tog en svetts och attackera den eller?



snälla, var inte löjlig, acceptera att den inte var "fine innan" och att skylla på någon annan att den gick sönder är sånt som bör stanna på dagis.



Matte är väldigt omtänksam om saker, mer än bra för sitt eget bästa.







Enjoy your AIDS //love ANON

2010-08-08 @ 19:39:57
Postat av: ;____;

du ser ut som en anka .__.

2010-08-08 @ 19:41:40
Postat av: freja

Härlig blogg!

2010-08-08 @ 19:51:34
URL: http://bnb.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Usch vad tråkikgt :(



http://nattstad.se/cecilies

http://nattstad.se/cecilies

http://nattstad.se/cecilies



2010-08-08 @ 20:00:29
URL: http://nattstad.se/cecilies
Postat av: claudia

ställ en fråga i min frågestund och du får en länkning! :D

2010-08-08 @ 20:04:56
URL: http://qlaudiia.blogg.se/
Postat av: Mathias Strand(Morgans lillebror)

Jag läser aldrig bloggar och vet inte ens vem den där personen är. Ur mitt perspektiv så var din frustration och ditt hat riktat emot mig för att bilen gick sönder och det var det jag blev sur över. Min mamma och syster fick samma uppfattning.



En månad är inte direkt mycket men tydligen tillräckligt för att ge olika grader av mognad.

2010-08-08 @ 20:08:50
Postat av: Sofia

Tack Freja! :)



Mathias, eftersom att både den kommentar du skrev nyss och den som skrevs för ett par timmar sedan har samma IP nummer måste jag anta att båda kommer från dig. Har inget annat att förlita mig på.



Du har nog rätt - "en månad är inte direkt mycket men tydligen tillräckligt för att ge olika grader av mognad."



PS. Föreslår att ni läser om mitt inlägg och min tidigare kommentar, och så släpper även ni detta. :)

2010-08-08 @ 20:36:52
Postat av: Elin(sofias bästa vän)

nej nej neeeeeej!

Inget konstigt aaaaallllllllssss!!!!

<3

2010-08-15 @ 00:55:10
Postat av: Johanna (Sofias lillasyster)

Vill ni ha ett skott i huvudet eller? Kalla inte min syster något elakt, gör ni det igen så WÖÖHHH passa er alltså.

Har ni inget bra att säga så kan ni hålla käften istället.

2010-08-29 @ 15:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0