ärenden.

Idag har jag springit ärenden! haha. Skrev till Elin vid 12-tiden och frågade om vi skulle ses eftersom att jag hade snokat fram att hon skulle in till stan. haha så vi bestämde träff till klockan 14 ungefär. Men jag fick vänta på henne ett tag så jag smet in på swedbank för att ta en kölapp. Tillsammans med typ tusen andra. Jisses! Det var huuur mycket folk som helst. Det var nummer 157 och jag fick 165. Haha. Sen kom Elin och då gick vi i på Åhlens och tittade runt där istället för att trängas inne på banken. Men sen när vi gick tillbaka hade det precis blivit nummer 167. haha snacka om otur! Så det var bara att ta en ny lapp... Fick nummer 181 denna gång. Så det var bara att vänta och vänta. Denna gång gick vi till Forex sålänge. Haha men när Elin fick en nummerlapp där så insåg jag att det nog var bäst att jag gick tillbaka. Tur det! För när jag kom in på Swedbank så blev det nummer 179. Och sen fort nummer 180. Och sen var det min tur! Så då fick jag ta ut mina stackars fondpengar. Var tvungen. Måste ha minst 2000 kr till böckerna till nya kursen på högskolan. Så jäkla drygt. Men men. Så är livet.
Sen gick jag till min bank Handelsbanken för att sätta in pengarna på mitt konto där. Haha vilket spring. Sen åkte jag med Elin till Coop och handlade. haha. Ärenden alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0