9 aug.

Idag hade jag tänkt uträtta mycket. Eller iallafall så mycket som möjligt.
Var i lägenheten igår och förberedde lite inför målningen av väggarna. Men idag hade jag tänkt spackla igen lite hål som inte ser så snygga ut. Men så hade spacklet torkat. Haha det var ganska så omöjligt att använda det, så jag måste köpa nytt. Och vanlig vit väggfärg. Det kommer bli så fint! Och jag är så pepp på att klara detta på egen hand! :) Det kommer kännas bra att ha åstadkommit något sånt helt själv. Haha.

Idag fyller bäbis Oscar 1 år. Men inte har det varit något kalas än och jag och syster har inte köpt klart presenter till honom. Haha men jag vet preeeecis vad vi ska ge bort. :) Vi ska ner till stan och fixa det idag tror jag. Hoppas att kalaset blir nästa helg då. Och att det kan få vara lite finare väder. Idag har det åskat lite hela tiden. Men inget regn. Skumt.

Håller tummarna för att Morgan och hans vän kan komma hem från Tyskland. haha tänk så är det värsta ovädret i luften. Nej, hoppas inte. Tror deras flyg gick.. ja typ snart. Han skulle höra av sig när det var billigare att ringa. Haha alltså jag vill verkligen inte ens se min kommande mobilräkning. Ringde massa när jag var i Danmark och så råkade jag mmsa och ett mms kostade visst 25 sek. haha. Oj oj oj. Men det löser väl sig.
Undrar om Morgan köper med sig något kul till mig... Åker man till Holland kan man ju köpa träskor. Och åker man till Ryssland kan man köpa en maruschka docka. Men vad köper man i Tyskland? haha ett par lederhosen kanske! XD Nej gud. Haha jag har ingen aning.
Det ska bli så kul att få träffa honom igen! Vi har knappt setts på hur många veckor som helst.. Gaaaalet! Och lille sa till och med att han kan ta tåget hit. aw. ♥ För bilen, den är ju fortfarande trasig, den. Hade det på känn. Speciellt efter vad mammas Mikael berättade förra veckan. Hans bils luftkonditionering gick sönder precis när de kom hem från Japan. Haha och det var typ över en månad sen nu, men bilverkstan har fortfarande inte haft tid att laga. Haha helt sjukt.

Nu måste jag göra mig iordning för stan. Hoppas att det slutar åska tills dess...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejhej!

Ta gärna en liten titt in i min blogg och se efter om den är något för dig, kanske är den det eller kanske inte, ett klick så får du se :)

kramis!



www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-08-09 @ 17:05:18
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/
Postat av: Elina

Gillar du min dagens outfit och dagens shopping? :)

2010-08-09 @ 20:19:29
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0