31juli -> 1augusti.

Igår så drog jag till min bästaste Elin. Vi lagade god mat och hade det bra. Haha eller så kanske man kan säga att det var jag som lagade maten. XD Elin pratade i telefon och donade med musiken. Men det behövs ju det med. Och så drack jag sockerdricka till. Mums. Och så bara umgicks vi och pratade i timmar. Vi hann titta på ett High Chaparall-avsnitt också. Med Steve-O. Haha så bra. ^^ Elin hade inte sett det så jag var ju tvungen att visa.
Klockan blev massor. Hon skjutsade hem mig vid 01:30. :) Somnade typ så fort jag kom hem.

Idag gick jag och mamma till nya lägenheten och fick nyckeln! Åh. Så himla spännande. Och så gick vi in och kikade runt lite. Men lite stört är det att varken dörren till mitt eller johnnas kommande rum går att stänga. haha herregud. Hur ska detta gå? Hoppas verkligen att det går att lösa på något sätt. Vill kunna stänga om mig.
Kanske ska tillbaka dit senare ikväll igen och fota lite. Glömde helt bort det nu. Har mammas kamera för tillfället, för morgan har lånat min. och jag vet inte när/om han hade tänkt lämna tillbaka den.

Nu ska jag fixa och redigera lite med Pappa & Anns bröllopsfilm från år 2000. XD hah tog på mig det uppdraget. En 4 timmar lång film ska bli ca 1 timme. Det är ju verkligen en utmaning. but i'm up for it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0