torsdag.

Idag hade vi studiegrupp-dag så vi jobbade vidare med vårat Vikingatiden-temaarbete. Haha det går faktiskt ganska bra och dagen var lyckad. Om man bortser från den där jäkla snön som var tvungen att komma och förstöra. Alltså, nu får den väl ta och ge sig! Nu vill jag ha sommar. Aldrig mer vinter!

Min mun gör ont idag med. Eller snarare tänderna. Är fortfarande såpass öm att jag inte kan bita ihop eller tugga. Det börjar bli riktigt jobbigt nu. Jag går runt och är hungrig hela tiden typ. Och så är jag jättesugen på knäckebröd. ): Livet är inte lätt.

Är ledig imorgon och det ska jag fira med att vara uppe sent ikväll. ^^
Äntligen kommer helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0