slept the day away.

Igår var jag & M på middag hos Pappa & Ann. Det var en massa andra där också. Det var väldigt trevligt och vi kom inte hem förrän till halv 12. Då var man lite seg. Morgan var trött så han somnade ganska fort och jag satt vid datorn till typ kl 03. hah sen försökte jag sova jag med.

Idag har vi bara legat i sängen. Hela dagen. tanken var att vi skulle till Slagsta Glass och äta årets första glass där men eftersom att det har varit ett sånt pissväder så har vi hållit oss inne istället. Den där glassen får vi ta nästa helg. Om det nu blir sol då..? Hoppas. Är så trött på detta väder. Bort med kylan och snön!
Vi hann med att titta lite My Name Is Earl iallafall. Men inte så jättemycket mer. Haha vi somnade nångång vid kl halv 6 nu ikväll. Och sen vaknade vi nån timme senare. Seg dag. Sannerligen.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0