...not so bad.

Vfu-seminariet var inte så farligt trist som jag trodde. Och så fick man ju en banan och det är aldrig fel.
Min handledare berättade även att jag får testa på att vara i en förskoleklass i Mesta till hösten. Det ska bli kul! Det kommer bli en sån stor skillnad mot där jag varit. På Lagrådsgatan är det väldigt månkulturellt men i Mesta är det helt tvärtom! Fastän de ligger typ 5 minuter från varann. Galet. Iallafall, jag ska få vara i en förskoleklass och det känns toppen. Synd bara att vi inte har nån praktik i denna kursen..

Imorgon ska jag träffa studiegruppen kl 10 men jag måste duscha imorgonbitti och det blir jobbigt. Brukar alltid ducha på kvällarna med idag var jag för seg. Får gå upp tidigt imorgon så jag hinner.
Sen ska jag till tandläkaren på eftermiddagen.. Är nervös. Ska genomgå första steget till tandställning. Haha. Det är också galet.

Galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0