wild things.

Idag kom Morgan hem till mig :D Han var så trött att han inte orkade igårkväll.
Men idag så kom han. Vi gick ner till stan och tittade på skor.
Jag vill ha ett par från Din Sko, men jag kommer aldrig kunna använda dem. p:
Haha så det vore bara dumt att köpa dem. Dessutom har jag beställt ett par som
jag borde få.. på tisdag kanske. :D
Jag köpte lite annat på stan istället för skor...

   
En jättesnygg väska! :D Mamma sa att den passade mig. haha.

 
Och ett fint halsband som jag nog ska ha när pappa fyller år på lördag :D

Morgan hjälpte mig att betala väskan så länge för den vara lite dyr. p: Men värt ju!

Vi var och tittade in nya Willys också. haha. Där kommer mamma och jag hänga. p:
Glassen är billig och så har de hembakat där! Toppenaffär ju. Och nära framförallt.

Jag har börjat titta om på min serie Survivor, så nu har Survivor: Marquesas stått
på i stort sätt hela kvällen men jag har inte direkt tittat.
Det blev ju inget kul när Rob åkte ut ju. Hm. Vill titta på Survivor Allstars, för den
säsongen är skitbra! Men det är säsong 8. p: Jag är bara på säsong 4. Jaja.
Och så har jag massa Våra Bästa År att titta på också. :) Tror jag tar det imorgon.
Är ju ledig då! :D Men jag måste plugga lite också.

Ååååhh och på tisdag är det Desperate Housewives! Dubbelavsnitt!
Morgan ska komma hit då och titta :D och sova över tror jag. Det slutar ju kl 23. p:
Det blir nog skitkul! Vill verkligen titta alltså. ^^

Nu ska jag äta en vaniljbulle från Willys. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0