när jag åker moped o du sitter breve' kan vi åka till månen

Igår var jag med mamma och shoppade skor! Så himla kul!
Testade säkert över 25 par. haha. Men det slutade med att jag köpte 3 par. :)
      
Sen skyndade vi hem så vi skulle hinna laga mat innan Tina började på tv!
Haha hennes cookalong. Det var ganska rörigt tyckte jag. haha. Jag hängde
nästan inte med. Sen pratade jag en låååång stund med Morgan i telefon. :*

Idag gick jag upp klockan 10 ungefär så att jag skulle hinna duscha och så. Kom till
skolan vid 12:20 och då passade jag på att fixa mitt mdh-kort!

Haha det är så himla fult! Man fick STÅ upp
och "fotografen" tog ETT kort. Sen var det
klart. Det ser så himla gult och rosa ut på nåt
sätt också! Dessutom blåste det typ storm ute
så jag var helt rufsig och tilltuffsad. haha.
Men men.. ska ju bara använda det i skolan för
att komma in i datalsalar och sånt.
OCH såklart använda det på tåget så jag åker
gratis till Västerås!

Klockan 13:15 började min lektion och den var mycket seg, svår och tröttsam.
Jag hängde inte med som vanligt. Det är så himla svårt! Alla andra verkar vara så
smarta och säger supersmarta saker hela tiden. De kan allt.
Jag har läst massor iallafall, inför tentan. Men jag har inte börjat skriva än.
Det måste jag göra.

Kom hem strax efter fyra idag. Då tittade jag Top Model och Project Runway samtidigt
som jag läste igenom Läroplanen för förskolan. Haha multi-tasking är min grej!
Det här bara måste ordna sig!

Sen har jag hunnit med att baka muffins också, med smarties i! Ska nog garnera de en
annan dag. Orkar inte ikväll. Dessutom kanske de är goda som de är också!

Idol började ju ikväll också! Det är ett bra program som man kan fördriva tiden med.
Plus att det är lite kul att följa någonting och heja på nån. (:

Nu ska jag städa undan lite och sen titta på tv! Sweet Home Alabama går ju nu på 5an.
Det är alltid nåt! Och så måste jag se om det finns nya Days-avsnitt på Youtube. tihi.
Me <3 Days.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0