TEN1 ???

Idag hade jag tänkt hinna hämta ut mitt Mdh-kort på Högskolan innan min första
lektion började, men det hann jag inte. Klockan 13:12 var jag framme och
min lektion började kvart över. Så det vara bara att leta upp salen,
men det var ganska lätt.

Hade lektion i Talande och skrivande i kursen Lärarens Uppdrag.
Jag förstod i stort sätt ingenting av vad vi pratade om. Ingen aning om vad det är.

Men, den 21 september ska iallafall hemtentan vara inlämnad.
HERREGUD!
För att kunna göra den måste jag ha läst en hel roman, texter ur 2 faktaböcker,
en massa strunt från Rädda Barnens hemsida OCH läroplanen för Lpfö(18 sidor) 
och Lpo94(24 sidor). JAG DÖR. Sen ska jag ju då skriva min tenta på 5 sidor exklusive
titelframsida, källförteckning, innehåll osv. TILLS DEN 21 SEPT!
1,2,3...18. PÅ 18 dagar! och jag har inte ens fått böckerna än!
och jag förstår inte om VAD jag ska skriva!
Högskolan har visat sig vara alldeles för svår. Känns som om man vill ge upp.
Hejdå roliga lediga helger.

Slutade klockan 16, så då gick jag hem och vilade. Sen gick jag tillbaka till kl 18.
Då var det någon rookieaktivitet som var gratis. haha.
Men jag var ensam där från min grupp så det var tråkigt. Vi gick hem till någon
Lina som är fadder för det regnade ute. Försökte prata med några iallafall.
Man kan ju lära känna nya. :) Fick ju dessutom mitt rookie-pannband!



Men sen blev klockan typ halv åtta och jag ville hem och äta middag. haha.
Så jag dissade de andra och gick hem och åt.

Nu har jag tittat på tv och stressat över allt som jag borde göra men inte gör.
Skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0