my time flies

Jag var uppe jättelänge inatt och tittade på Ebba & Didrik. SÅ bra serie. Värt!
När jag hade tittat klart på det så läste jag igenom min Studiehandling så nu förstår
jag liiite bättre om vad det är jag ska skriva i min hemtenta.

Sov superlänge imorse. Eller nej, men typ. Gick upp vid 12:10 ungefär.
Är ju ledig idag! Åt frukost och gjorde ingenting. Sen gjorde jag mig iordning för
att gå till skolan iallafall. Haha jag skulle ju fixa mitt mdh-kort. Men det sket sig.
Kom dit, ingen var där. typ. Men så sa de att någon maskin var trasig så det
blev ingen fotografering och inget kort. Såklart. Men då köpte jag mitt kompendium
istället. Utbildning och Samhälle heter det och kostade 20;-. Det behövs tydligen.
Sen hämtade jag cykeln vid Godisland. Hade ställt den där igår. Började gå hem.
Men så mötte jag på Nicole på vägen hem så vi stod och pratade lite och gamla tider.
Haha. Sen fortsatte jag hemåt.

Nu har jag städat och fixat och donat lite. Men det är fortfarande stökigt.
Ska snart spela in Bonde Söker Fru. Det är ju sista delen kan jag tro!
Sen ska jag gå till stationen och ta 15:52 tåget till Västerås - GRATIS!
Även om jag inte har mdh-kortet så har jag ju min "tillfälliga biljett"-lapp.
Den åker jag på!

Ska träffa Morgan och så ska jag få låna lite böcker av hans storasyster.
Så nu sparar jag typ 500 kr! YES! haha.

Igår fick jag in mina pengar från CSN. MEN ÅÅH! Det hade blivit fel.
Så nu fick jag typ 7600;- men skulle bara ha ca 4300;-. ÅH! Allt blir fel.
2600;- är ju bidrag men så ska jag ju bara ha typ 1700;- i lån. INTE över 5000;-!
Panik. Jag som har ändrat det där. De bara klantar sig! Jaja.
Nu är jag tillfälligt rik.

Snart börjar Bonde...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0