kill the lights.

Idag har jag varit ledig! SÅ skönt. Haha jag sov till klockan 13.
 och det gjorde ingenting.
 Då tittade jag på Spice Girls dokumentären som jag hade spelat in på natten.
 Den var så himla bra! Jag förstår inte hur jag missat den förut.
 Men nu fick jag se den till slut iallafall. :)

Klockan gick och jag hade inte gjort någonting. Så då bestämde jag mig för att
 shoppa litegrann. p: Köpte skor och kläder. Lägger upp bilder senare. :)
 Hade egentligen inte råd. Men jag kände att jag kämpat så mycket i skolan så
 jag behövde unna mig lite. p:

På kvällen tittade jag på Svenska Hollywoodfruar! SÅKLART! <33
 Det var superbra, som förväntat.
 Jag hade dessutom lagat god mat och då var det extra roligt. Haha.
 Ja, vi äter lite sent här i huset. Mat klockan 21 är alltså inte ovanligt.

Imorgon börjar jag klockan 09:15 och går till... klockan 16! USCH.
 Hoppas att vi får göra något intressant. I doubt it, men men.
 Sen kanske jag tar tåget hem till Morgan. :* Är ju ledig på onsdag.
 Vi får se.

Nu ska jag tittade på Jay Leno. Sen sova.
 Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0