fashion can be bought. style one must possess.

Idag sov jag till klockan 12. Kanske. Eller typ halv. Det var SÅ skönt. Åt god yoghurt
till frukost med banan och crunchy. mums.
Sen har jag mest pluggat hela dagen. Var ju ledig idag, men det betyder inte att jag
kan slappa. haha. Kom en liten bit längre på tentan iallafall. Har skrivit 1 och
en halv sida nu. :) Bara 4 kvar! haha. Nej usch. Sen har jag hållt på med läxan som
vi har tills imorgon. Det gick väl... inte så bra, nej. Eller, man ska läsa Magistern och
sen koppla det till skolans värdegrunder. alltså läroplanen. Men jag kan inte koppla
ihop det alltså! Haha. Är inte grejen med boken att han inte följde läroplanen, utan
kom på egna metoder för att få eleverna att tänka?! Äsch jag fattar inte.
Tyvärr basgruppen. Jag fattade inte läxan så nu får ni vara smarta imorgon när vi
ska läsa upp vad vi kommit fram till. åh.

Har hunnit med att duscha också. Det var skönt och det behövdes. haha.
Är så himla pepp på att måla om i mitt rum!
  
Är lite inne på 'plommon' faktiskt. Den är ju lite mer varm än 'tystnad'.
Ska nog bara ha en fondvägg iallafall. Mitt rum är ju så stort så en vägg räcker. p:

       
Tittade såklart på premiären av Svenska Hollywoodfruar! Haha så himla bra.
Älskar Annas elakhet!

Nu måste jag prata vidare med Morgan i telefonen. :*
hihi han ringde mitt i allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0