tårta och raketer.

Nu har jag lämnat in min tentaaaaa!!!! :D:D:D
 Det känns SÅ bra. Det känns som om det är nu det börjar på riktigt.

Det gick jättebra på föreläsningen i fredags i Västerås. Jag cyklade lite vilse men jag
 kom fram till högskolan till slut. Det var intressant och bra, och så fick jag 2 nya stiftpennor. p:
 Sen gick jag ner till stan och tittade lite och kl 15 typ kom Morgan och mötte mig. (:
 Han skulle kommit tidigare men han var ju tvungen att basta efter att han gymmat.
 SÅKLART! XD

Sen tog jag tåget hem på kvällen och så hade jag och mamma hemmakväll.
 Vi tittade på Idol och så skrev jag klart min tenta. :)


På lördagen åkte jag med pappa och dem,
 till Erik på kalas.
 Det var trevligt och gott fika!
 Lilla bäbis Oscar hade blivit stor! haha.
 Men han var fortfarande liten.
 Fick låna lite kurslitteratur av Elin också.
 toppen! Men det är en bok som jag måste
 ha på tisdag som jag inte har. Och det tar
 väl en vecka om man ska beställa. Puuuh.
 Jaja. Dessutom kostade den ca 300;- Usch.
 Vill hellre lägga pengarna på annat.
 Men men.
 Jag antar att det är det som jag ska lägga
 mitt studiebidrag på. p: Men det är surt
 alltså. Får beställa den från adlibris sen.




Sen kom Morgan på kvällen och så åt vi lasagne. MUMS. Sen gjorde jag Gino till
 efterrätt och vi kladdade massa med chokladen! haha det var kul. :*
         

Sen spelade vi lite tvspel och så blev vi så trötta, så trötta.
 Och så gick vi inte upp förrän klockan 12:30 idag! XD Men det behövdes.

Idag har vi varit lite på Underbara Hem och tittat. Jag köpte ett ljus. (:
 Och så köpte vi glass på ICA som vi mumsade på, sen åkte Morgan hem till sig.

Imorgon är jag ledig. JA! Då ska jag göra  i n g e n t i n g! Verkligen inte.
 Behöver en sån dag. Har ju stressat i snart en månad nu.

Snart är det Top Model! Yey! Och imorgon är det Svenska Hollywoodfruar! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0