all alone in space and time.

Är ensam hemma. Morgan har åkt hem till sig. Mamma är och lyssnar på musik
och Johanna är hos John. Jag är ensam.
Mitt mål om att läsa ut Magistern innan denna helg var slut misslyckades. Jag har
läst liiite mer än halva. Åh. Men det är iallafall mycket för att vara mig. Jag lär
ju läsa ikväll sen också... Kanske.

Kattutställningen i helgen var kul! Ibland så. Men om inte Morgan hade jobbat där
hade jag nog inte gått. haha. Kom in gratis både igår och idag.
Har ätit massor med gratisfika så nu blir jag tjock(are).

           

         

Nu borde jag fortsätta läsa all litteratur till hemtentan som ska va inne typ snart.
Men jag orkar bara inte. Ska äta lite riktig mat nu, inte fika.
Sen ska jag titta på Våra Bästa År, om det finns nya avsnitt uppladdade på Youtube.

Mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0