the apple of my eye.

Nu har jag praktiserat i 3 dagar och jag lever än. haha. Har kommit fram till att alla
tre grindarna som finns på förskolan har olika öppnings-anordningar. Haha! Så jag
har lärt mig en av dem. De andra tänker jag inte försöka mig på.

Igår var vi ute och gick skogspromenad och tittade på kossor och plockade löv.
Det var ju så fint väder så det var jättekul! Alla barn är så söta när de har sådär
massvis med tjocka tröjor på sig. De är så tultiga. haha.

Idag fick jag skjuts av mamma dit så jag slapp cykla! Vi var ute på förmiddagen
och sen har vi mest ritat. Lugn dag. Mamma hämtade mig som tur var också, för
det regnade ut då. Usch. Då åkte vi till Fröslunda och köpte potatis. p: Sen hem.

I måndags fixade jag dessutom biljetterna till This is it bion! :D

åh jag är så pepp! Det kommer bli lite sorgligt också ju. Jaja. Konstigt att inte
biljetterna har sålt slut.

Har hunnit med att möta upp Elin på stan nu på eftermiddagen också! Haha var
egentligen helt slut men så ville jag ju träffa henne ju. Hon behövde lite smakråd
när det gällde vad som är glitter & glamour. haha.

Nu har jag precis ställt in äppelpajen i ugnen, som jag ska äta till Bonde Söker Fru! :D
Men jag måste fixa lite mat också. Är hungrig.

Just det, igår fixade jag ihop min nya byrå! :D

Haha jag är så nöjd! Klarade det dock inte på egen hand. Morgan orkade inte komma
för att hjälpa mig heller så det är tur att man har lite fler kontakter. XD

Nu måste jag ta ut pajen! mums. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0