so Desperate.

Idag och igår har jag pluggat, pluggat och pluggat. Haha så trist!
Ikväll blev jag tillfälligt klar. Imorgon har vi EXA1, då vi ska ge respons på
en annans text. Vill verkligen inte läsa upp min text. XD Känns som om jag gjort
massor med fel. Jag är verkligen inte nöjd med den! Men det är ju bara ett utkast..

Morgan kom hit ikväll också :D <33
Vi lagade mat och sen gick vi till Ica och köpte yoghurt till mig. (: Laktosfri. Hah.
Min mage är helt crazy.

Men! Såklart tittade vi på Desperate Housewives!!! <3 SÅKLART!

Åh det var himla bra alltså! :D Så kul att det drar igång igen.

Och imorgon är det Bonde Söker Fru! Och snart börjar Filip & Fredrik!
Toppen höst alltså! <3

Nu har Morgan somnat. haha. Eller för längesen egentligen. Han somnade när jag
var ute i köket och pratade med mamma. haha.

Har fått lite information om min VFU-plats också. Ska vara på avdelningen Ekorren!
haha det ska bli jättekul :D Så där är jag hela nästa vecka. ^^
Mamma är ledig imorgon och jag går från 10-11:30 så vi ska nog cykla till dagiset
runt lunch och kolla vart det ligger och så. :) Vill ju inte bli sen första dagen eller nåt!

Nu ska jag antingen kolla på Survivor: Thailand eller på lite Våra Bästa År som jag
missat på grund av allt plugg. haha!
Sen ska jag sova med Morgan heeeela natten. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0