milagro.

Igår tog jag tåget till Morgan och så åkte vi till Ikea och tittade lite. Jag är på
jakt efter bra förvarings-prylar. Lådor och sånt. Korgar. Men det är ju jättedyrt!
haha jag blev lite snål. Så vi köpte ingenting där. Eller jo, Morgan köpte en fin
tavla som dessutom var billig. Haha. Det hamnar nog i hans hall om jag får vara
med och bestämma.

Sen upptäckte jag att Morgans blommor var torra och vissniga så jag ville plocka
bort allt visset. Men då sa Morgan att jag var ivägen för hans diskning!
Så då får han väl ha vissna blommor som tappar blad. skräp. :*

Sen gjorde vi god mat och det blev sallad med fetaost :D Jag bestämde.
   

    
Mums vad gott det blev! Med dressing. Sallad a la Waynes. haha. Nu kan jag!
Morgan sa iallafall att han också gillade det. haha.
Det blev dock massa över som jag snart ska äta upp. p:

Men sen hände miraklet! MIN MOBILKAMERA BÖRJADE FUNGERA! Bara sådär!
Den har varit trasig sen augusti och då igårkväll började den att funka! Haha
det är helknäppt! Senast igår på dagen tänkte jag att jag måste lämna in den
på lagning. Men jag orkar aldrig för då förlorar man ju den i 3 veckor. p:
MEN NU FUNKAR DEN! <33333

Sov hos Morgan så imorse vaknade jag när hans tusen alarm börjde ringa typ
kvart i 6. Haha men sen somnade jag om och sov till halv 11. :)

Nu har jag tittat massa på Top Model säsong 13. Så bra!
Men nu är det nog dags för Bonde Söker Fru. ^^ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0