i want to take you higher.

I lördags var det kalas hos pappa :D det var roligt. Jag, Morgan och syster åkte dit.
     
Bäbis Oscar var ju där så han fick mer uppmärksamhet än pappa. p: haha det blir ju
lätt så. Karin och Jonna var inte där. ): De skulle bort på annat. Så det var lite tomt.
Men det var kul att träffa farmor och så. :)
Gav bort stora goda muffins till pappa. Haha jag hade inte råd att köpa nåt direkt.
Och så är det så svårt att handla till pappor.
Så muffins funkar alltid.

På kvällen sen övertalade jag Morgan att titta på Beethoven. <3 haha. Den är bra ju.
Det tog väl typ en timme att övertala honom. haha han hade aldrig sett den men
var helt säker på att den skulle vara dålig. Men jag tror att han gillade den lite. :*

Idag har vi inte gjort så mycket alltså. Jag har försökt plugga. Men det har gått
väldigt, väldigt dåligt. Uh. Har skrivit ca en halv sida kanske. Och jag ska ha skrivit
klart 4 tills imorgonkväll. Sen på tisdag kommer någon i klassen att skicka sitt utkast
till mig så då måste jag läsa det och skriva massa respons. AH.
PLUS att det ju är Desperate på tisdag juuu. Det går före skolan. haha.
Nej, men jag känner att jag MÅSTE skriva klart mitt utkast tills imorgonkväll.
Annars är det k ö r t. Uh.

Imorgon får jag min laptop! haha.
Får ärva pappas gamla som tar 20 på sig att starta. p: Men Ida & Ante har rensat den
och så nu så jag hoppas att den är snabb. :D Det blir toppen för då kan jag sitta i
sängen och skriva. Haha.

Det har iallafall varit mysigaste helgen på länge. <3 :*
saknar redan Morgan. haha.
Hoppas han kommer och tittar Desperate med mig på tisdag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0