grindjävel.

Idag har varit en jättebra dag!
Gick upp klockan 7 och åkte hemifrån klockan kvart i 8 med mamma. Hon släppte
av mig vid förskolan och det började väl i och för sig inte så bra...
Dörren som jag skulle in i var låst och jag kunde inte öppna någon av grindarna för
att ta mig till någon annan dörr. haha dessa grindar alltså! Herregud. Men så kom
Sara, min handledare, precis då och så gick jag in med henne.

Så under dagen har jag varit med 5-års gruppen på teater, ritat, lekt, läst för de
små barnen osv.
Sånt där som man gör på dagis! Det har varit riktigt kul! :D:D:D

Klockan 15 slutade jag och då skulle jag hem. För att ta sig ut behövde jag passera
ännu en av dessa grindar. Och vad händer? SÅKLART kommer jag inte ut.
Står där ute och ser dum ut och fattar inte hur man öppnar grindjäveln. HAHA!
seriöst! Åh. Sen kom det en mamma som skulle hämta sitt barn så hon öppnade.
Och dum och stressad som jag var så tittade jag inte hur hon gjorde för att öppna!
Så jag är fortfarande helt clueless.

HUR FAN SKA JAG GÖRA IMORGON?
Jag vill inte stå där och se dum ut, utanför. haha. panik! Jag förstår seriöst inte hur
de funkar. Så jag vet inte hur det blir imorgon. Börjar kl 9 så då lär jag inte möta
någon snäll förälder heller som kan öppna. Haha. Och inne så har de samling då.
Så jag vet inte alls hur jag ska ta mig in, OM nu inte dörren är upplåst och jag kan gå
in där. För jag lär ju inte förstå mig på grindarna imorgon heller. Min vanliga otur!

Bortsett från grindarna har allt varit plusplusplus. <3

Ikväll var det sista Svenska Hollywoodfruar! Tittade såklart plus att jag spelade in det.
Nu saknar jag bara avsnitt 2. Vill ha det också ju! Jaja.
Pratade länge med Morgan också och han säger att han ska guida mig genom telefon
imorgon, hur man gör för att öppna grinden. haha! han tror sig veta. <33 löv.

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och titta på Little People Big World på
Discovery Travel & Living och sen efter det, Survivor: Amazon.
Får lite sovmorgon imorgon iallafall. :)

Just det, är typ helt förstörd i öronen. Haha herregud vad barn låter! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0