gossip.

Idag är jag ledig och fördelen med det är att man kan sova hur länge som helst.
haha. Men jag hade dock ställt klockan på 11. Gick upp 11:40.
Sen dess har jag pluggat och lite sånt. Tittat lite Vbå.

Men nu får jag avbryta allt det eftersom det är Gossip Girl! <33
säsongspremiär dessutom! Haha missade ju det igår eftersom Top Model gick samtidigt.
Men vilken tur att reprisen går idag. :)

Åh är så pepp! :D

Och ikväll ska mamma bort på kalas så då blir det pizza till mig och sis.
haha. Är verkligen sugen på det alltså. Har varit det ett tag nu.
Mums. Sorgligt bara att det inte är Svenska Hollywoodfruar ikväll. ): fan. vill se meeer.

Det blir inget Örebro på onsdag heller. tyyypiskt. Det blir den 7e istället. haha. Flera
veckor kvar ju. men men. Så kanske åker jag till Morgan då istället.
Eftersom vi nog inte hinner ses i helgen. vi får se. :* Det vet han inte om än.
   

Men nu är det snart Gossip Girl! Måste titta... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0