the 13th.

Idag är det otursdagen men det har jag inte tänkt på alls. Inte förrän en i min basgrupp
 tog upp det på eftermiddagen. Haha. Började klockan 11 idag men vi fick inte komma
 in förrän klockan 11:45!! Segt. Gruppen innan oss var ju inte klara. såklart. surprise.
 Men jag höll mitt tal/föredrag och det gick jättebra. :) Alla var duktiga. Haha vi var
 bara 7 stycken av... kanske 16 som var där. Alla andra fegade väl ur. p:
 Det var sista lektionen innan TEN1 som också är en salstenta. Har den om en vecka.
 Jag vill verkligen inte. ): Kommer aldrig klara den känns det som. OM man gör något
 fel måste man göra om HELA den 15e januari då omtentamen är. Snacka om press!
 Det är bara att börja tokläsa all litteratur och renskriva alla anteckningar.

På lunchen idag som vi fick 13:30 så gick vi till Waynes och Caroline och jag tog
 "det vanliga" haha. Vi har varit där ett par gånger nu. p: Lina tog nån kycklingsallad,
 jouline och emelie tog macka och.. de andra minns jag inte. åt de nåt? Haha.
 Gott var det iallafall. Och alldeles för dyrt för mig. Måste börja spara pengarna alltså.
 Det är inte lätt.

Slutade klockan 16 och då traskade jag på stan ett tag. :) Inhandlade nya dvdfodral, 
 ny rouge och så hittade jag jättesnygga stickers som jag ska dekorera julklapparna 
 med i år :D Haha det gäller att vara ute i god tid. Men vad ska man köpa för
 julklappar i år? Undrar vad alla kommer önska sig. Vad ska jag önska mig? Hmm.

Nu ikväll har jag bakat en kladdig kladdkaka som jag ska mumsa på sen :)
 Jag var tvungen. haha.

Har smsat Morgan för någon timme sen om han hade en hemsk fredag den 13e eller
 om den blev helt ofarlig men han har inte svarat. ): Vet inte vad det är frågan om.
 Han ligger väl på sjukhuset eller nåt. Who knows. XD Hoppas inte. :* Han är väl
 trött och har somnat. eller sur. Vi får väl se när han väl hör av sig!

Snart är det Idol. Det blir kul. :) Mamma håller på med mat nu. Potatisgratäng blir
 det. Mums. Måste dock lägga mig tidigt ikväll. haha.

Imorgon gäller det. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0