papier mache.

Eller hur stavades det nu igen? Haha det var iallafall det som jag pysslade med
idag på dagiset tillsammans med några barn. :) Det blev väldigt kladdigt och
väldigt rörigt. Haha. Barn är barn.
På fredag ska de måla sina verk och det är tänkt att de ska måla sig själva.
Ett självporträtt!
Vi får väl se hur det går...
På förmiddagen var vi förresten ute i skogen med 5-årsgruppen också. Det var väl
inte så skönt för det regnade. ): Men men.
De fick frukt och sen blev det lite lekar.

Mamma kom och hämtade mig sen klockan 15. Skönt.
Var hemma en stund och sen klockan 17:45 kom jag hem till Elin :D Och så gick vi
till hennes granne på Ljusparty! :D Det var jättemysigt. Perfekt en kväll som denna.
Alla ljusen luktade så himla gott men jag hittade några favoriter. tih.
Sen när klockan närmade sig 20 så gick vi tillbaka in till Elin igen och tittade på
Bonde Söker Fru :D <3 Såklart! Haha det var ju värsta cliffhangern med Malin i
förra programmet, men hon stannade trots att hon var "kluven" som hon sa.
Lite märkligt.. Men men.
Bra avsnitt var det iallafall :D Kul att träffa Elin också. <3

Nu ikväll har jag inte gjort nåt märkvärdigt. Pratat med Morgan lite i telefonen
och ätit lite potatismos. XD mums. Har inte ens slagit på tvn! Haha det är skumt för
det brukar vara det första jag gör när jag kommer hem. Men icke ikväll.

Ska fortsätta titta på Våra Bästa År nu på Youtube nu. Sen sova.
Börjar dock 9 imorgon plus att jag får skjuts. skönt! Men det blir buss hem... uh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0