jimmy choo.

Inatt kunde jag knappt sova. Hah Candace var hos mig och störde och sen var jag
så nervös över att jag skulle försova mig och missa shoppingen på H&M. Haha.
Det var ju nämligen så att jag bara var tvuuungen att köpa ett par jimmy choo's.
Såklart. Så klockan 09:45 börjde jag försöka logga in på Shop Online men det gick
väääääldigt trögt alltså. XD Satt och pratade med Morgan i telefon som också
ihärdigt försökte komma in i shoppen.
Tror jag försökte tills klockan blev.. tjugo i 11 eller nåt. minns inte riktigt. Men sen när
jag äääntligen kommit in så fattade jag inte hur man handlade XD Haha det fanns
ingen "köp" knapp till nåt i kollektionen så jag fattade ingenting. Så jag antog att allt
hade tagit slut redan. Så jag surfade in på bilddagboken istället osv. haha.
Morgan kom också in i shoppen tillslut och då så kom han på att man skulle trycka på
"prsiet" för att lägga till nåt i shoppingbagen. haha XD Då kände jag mig dum. Så jag
gick tillbaka till shoppen-sidan och shoppade loss ;)

 
Det slutade alltså med att jag köpte 2 par skor. aaaah. Illa. haha. Men jag var ju
tvungen. De är typ likadana fast de ena är låga och sköna och de andra är höga och
säkert väldigt vingliga. XD Men då ser man ju iallafall att det är riktiga jimmy choo's.
hah. De ska ju ha en höööög klack. Tycker jag. De låga kostade 599 och de andra 799.
Men jag förtjänar dem! XD Pluggar ju så hårt. ujuj. De kommer på posten vecka 48/49.



Igår bakade jag ju en
kladdkaka och jag har redan
ätit upp halva. haha.
Mamma har hjälpt till lite
hon med. p: Men den blev
så himla god alltså! <3

Ska bjuda Morgan på
den också för han kommer
hit snart :D Vi hade pratat
om att gå på bio ikväll
men jag vet inte hur det
blir med det.

Idag vill man inte gå ut direkt. Det har regnat lite halvt hela dagen. ):
Dessutom så tror jag att biljetterna kan ha tagit slut. Till 2012 alltså. p: Den filmen är himla lång alltså. 2 timmar och 40 minuter tror jag. Haha snacka om att jag skulle
få ont i benen då. XD Det är ju så trångt på biograferna. Stackars oss med långa ben.
Det kanske blir myskväll hemma istället. :* Vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0