fuck forever.

Igår kom Morgan hit fastän han var lite sjuk. :*
Det var mysigt. Vi låg under filten och tittade på Desperate Housewives.
En av mina favorit sysselsättningar. Haha.
Morgan sa att han hade hört Fuck forever på radion idag. då hade han tänkt tillbaka
på Peace & Love. Åh.

Morgan somnade vid halv 12 någon gång medans jag var vaken lite längre och
tittade på Survivor. Så braaaa. Ville se Exile Island men jag hade tappat bort skivan.
haha. så smart. Så det fick bli Palau. 

Tidigt imorse åkte Morgan till jobbet men jag fick somna om. Skönt.
Sov till klockan 08 för jag började 09:15.
Då upptäckte jag att Morgan glömt kvar: tandborste, tandkräm, esberitox och sin
jobb-mobil. Haha tönt. <3 Han brukar nämligen aaaldrig glömma kvar saker. Så det
var lite kul.

Lektionen idag var typ onödig. Tråkig. Jaja.
Imorgon är det viktig lektion. Matte. Haha jag suger på Högskole-matte. p:
Jag orkar inte lära mig. Men men har inget val. Har tenta på det nästa vecka.

Idag har jag fixat upp ännu mer filmer på mina filmhyllor! Så nu är det lite mer
ordning. (: Har typ 10 filmer ligger lösa som jag måste skriva ut omslag till. p:
De vill ju också bo i hyllan.

Nu vill jag ha fredagkväll. Och sen lördag. kom igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0