fel håll tåg.

eskalator augustibuller -04.
Minnen. haha.

Igår åkte jag hem till Morgan och så lagade vi fet mat och sen åt vi choklad. p:
Det var ju Desperate ändå. Sen hann vi med ett avsnitt av Grattis Världen också. <3
Så himla bra. Som alltid.

Sen gick vi och sov. :* Jag tittade dock på Top Model och Project Runway. Haha sen
somnade jag också.

Idag vaknade jag klockan 12:15. Farligt. Haha skulle inte sova så länge men jag trodde
ju att klockan bara var 8 eller nåt. Morgans kuddar är inte ens sköna och ändå sov
jag så länge. Konstigt.
Nu har jag gjort iordning mackor och så ska jag titta på Vbå på youtube. Haha jag
ligger ju efter nu ju. Men jag måste plugga också. Salstenta imorgon!!!
Jag ska. jag ska. jag ska.

Ikväll är det Bonde.
Måste hinna hem innan det börjar så jag fixa fram en skiva och spela in. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0