do you need me call me.

Åååååh. Idag hade jag tentan! haha herregud. Den var svår. Eller jag vet inte...
Förstod alla frågor och så, men det känns inte som om jag kommer få full poäng
på någon av dem. Alltså på frågan som var värd 5 p kanske kag får 3. osv.
Men jag vet inte. Jag hoppas verkligen inte att jag behöver göra omtenta sen i januari.
Det skulle vara otroligt jobbigt. Hittills har jag bara 4,5 högskolepoäng och man måste
ha 19, tror jag, för att få komma vidare med nästa kurs i vår. Annars måste man gå om.
Kul! Nej inte direkt. Åhh. Hoppas att det ramlar in lite mer poäng snart alltså. p:
Haha saknar poäng för...  tentor nu. Så jag hoppas det löser sig.

Sen gick jag till UKK för att hämta min Studiehandbok för VFU. Det är ju dags att
besöka dagiset igen nästa vecka :D Hoppas att de kommer ihåg mig. haha.
Sen gick jag och tittade lite på H&M och de hade fått in massa fint ju. Försökte ringa
pappa och tala om att jag skulle lägga undan lite som de kunde titta på sen och
eventuellt köpa till mig, till min födelsedag. p: Men han svarade inte.

När jag kom hem började jag titta Survivor och bara slappna av! Sen ringde pappa och
undrade vad jag ville då när han inte svarade. Sen la vi på och det gick typ 5 minuter.
Sen ringde han igen och berättade att han hade sett in lite pengar på mitt konto.
Sen ringde han ännu en gång typ 10 minuter senare och undrade om Johanna var
hemma och varför hon inte svarade är han ringde henne. Så jag fick gå och banka på
hennes dörr och beordra henne att svara. p: Haha så mycket har inte jag pratat med
pappa på länge. haha!

Snart kommer mamma hem och då ska vi ut på en massa ärenden. Ska bland annat
hämta ut mina skor på posten! :) Hoppas veeerkligen att de passar :D Är pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0