crybaby.

Ja det är jag. En crybaby men vad gör det. Jag får väl gråta för vad jag vill när jag vill.

Igårnatt gjorde jag det. Loggade in på min Mdh-mail. Och där fanns det ett nytt från
nån jobbig människa från Högskolan...
"Buss ersätter tåg mellan campusorterna"
Bara sådär. SÅKLART! Jag ska ALDRIG få några fördelar med någonting. Aldrig ALDRIG!
SJÄLVKLART ska man inte längre få åka tåg till sina lektioner, nej nu ska man åka på
en jävla buss!!!????? Det betyder också att jag inte kommer kunna åka gratis till min
pussilago Morgan längre heller. SÅKLART! För varför ska jag få det? Såklart inte.
Bussar är iiiinte min grej. Never. Blir åksjuk jättelätt. Får ta åksjuketabletter för
ingenting, och det vill jag inte behöva börja göra varje dag för att komma till skolan.
Man har fått åka med SJ i huuuur många år som helst med sitt Mdh-kort men
självklart ska de ändra på det nu lagom tills jag ska plugga. Nu är det någon fucking
buss som gäller!! Och jag som ska ha hela min inriktning(två terminer) i Västerås. Ska
jag ta någon jävla buss som ska sega sig fram? Det går bara 5 bussar om dagen
dessutom. KUL!??? NEJ!!! ÅÅÅÅHHHH.
Avtalstiden är dessutom på tre år och löper från och med 2010-01-18 och till och med
vårterminens slut år 2013. LAGOM NÄR JAG ÄR KLAR MED MIN UTBILDNING!!
Jävla skitskola. Den suger.
Börja aaaaldrig på Mäldardalens Högskola säger jag bara. :)
Summan av kardemumman - Jag måste köpa pendlarkort på SJ så jag kan fortsätta
åka tåg till Västerås. Alltså, jag måste ta ääännu större studielån för att ha råd att åka
till mina lektioner. Kul! Toppen! För skulder vill ju alla ha?? Jävla skit.

Nu förtjänar jag verkligen mina Jimmy Choo for H&M skor. HAH!
Köpte ett par till från Nelly igår förresten. :* Var tvungen. De såg så snygga ut. 
                
Får de nog om ett par dagar bara. Sånt gillar jag. ^^ H&M är myyycket segare tyvärr.
De tar ju över 2 veckor på sig...

Ikväll är det Desperate som tur är! Och kanske kommer Morgan? haha jag vet inte.
Vi får se om han orkar. Desperate blir det iallafall i vilket fall som helst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0