call on me.

Inatt kunde inte jag sova. Nästan inte alls. Låg och läste skvallertidningar tills
klockan blev närmare 3. Sen tog det ett tag innan jag ääntligen somnade.
Men klockan 06:20 vaknade jag igen. Gick på toa och sen kunde jag inte somna
om. Sklart. La mig och läste tills klockan blev 7. Sen tittade jag på Vakna med
the Voice. Och sen klev jag upp. Började kl 9:15.
Uuusel natt alltså! Uh. Vet inte varför det blev som det blev heller. Kanske har jag
haft mycket tankar i mitt huvud. Jag vet inte.

Föreläsningen idag var bra och vettig! För en gång skull. Jag lärde mig en hel del
och hade det trevligt. :) Slutade strax efter 11 och då gick jag på stan en sväng.

Fynade en jättesöt tröja på Bik Bok! Lägger upp en bild sen när jag har en. Haha.
Har hållt på lit här hemma. Fixade mina garderober till exempel. :)

      
Jag ändrade hur många gånger som helst. haha men nu är jag nöjd. För tillfället.
Det blev en väldigt stor förändring iallafall. Det är kul!

Annars har Candace och jag tittat på Funniest Pets & People. haha. Inte mycket mer
har hänt idag alltså. p:

Imorgon är det tisdag och Deserate Housewives! Jag längtar så! Dessutom kanske
Morgan kommer hit och tittar med mig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0