beautiful friend.

Har precis pratat med Elin länge
i telefon. XD Om lite allt möjligt.
Nu får du en dikt av mig som pepp!

Snart åker du iväg till väst
Hoppas du får kul
Förlåt för att ja inte hann titta på din häst
Men vi ses igen till jul!

XD <3




Idag hade jag min första VFU dag för denna gång. Direkt när jag kom så va vi ute
med Ekorren och Ugglan. Det va blött och blåsigt. Men det gick ju bra. :)
Sen så pysslade vi med lite olika saker inne. Och jag slutade så tidigt som 14:45 för
jag skulle på seminarium på Lagersbergsskolans matsal. Det började kl 15.
Det va väl inte så jättegivande kanske. Vi pratade om matematik i förskolan.
Det går ungefär ut på att räkna pinnar å sånt. XD haha nej. men iallafall.

Tog bussen hem sen så jag va hemma typ klockan 17. Uh. Sent.
Imorgon förhandlade jag mig fram till att börja kl 8 och sluta typ kl 14. Haha jag hoppas
att jag kommer upp. Men anledningen till att jag ville börja tidigare va för att då kan
mamma skjutsa mig. Annars måste jag ju bussa och det är så jävla dyrt ju. Får bussa
hem sen iallafall.

Nu ikväll kommer det nog inte att hända mycket. Mamma är på vift så vi har inte
fått nån mat än. Det börjar kurra. Sen blir det väl till att titta på Grannfejden. tih.

DESSUTOM står det på Min Sida på H&M att mina skor har levererats den 19e. Men
jag har minsann inte fått nån avi än. Hoppas den kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0