waiting for tomorrow.

Imorgon är det minsann julafton igen. Det känns nästan lite som om det nyss var
det. Konstigt. Morgan kom hit en sväng efter jobbet. :* Han skulle hämta lite saker 
och så hjälpte jag honom med att slå in julklappar. Det råkar ju vara nåt som jag
faktiskt tycker är riktigt kul. haha. Pyssel är roligt!

Men sen var Morgan tvungen att åka tillbaka till Västerås igen för han skulle dricka
glögg och kolla på Bingolotto med.. ja jag minns inte ens. Vet bara att det är en
såndär syssla som han aldrig skulle göra med mig om jag bad honom. XD Så jag
vet inte vad som flugit i honom. Vi ses nog på juldagen igen hoppas jag. ♥

Nu på kvällen så har jag och mamma klätt granen. Syster var ute på upptåg så hon
missade men hon sa att det inte gjorde nåt. I år blev granen röd och guldig. DET var
längesen. Vi kör alltid på silver nämligen. Men nu är den guldklädd.
            
                                                     Årets julgran.
Jag undrar varför det inte är något bra på tv ikväll. Skumt. Eller jo, det är väl
Sagan om Ringen men den vill jag ju inte titta på själv. Det är ju Morgans och min
film. ju. Men han är inte här. ): Så jag får väl hitta på något annat. haha.

Imorgon är det iallafall jul och det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0